zondag 23 maart 2014

Photo diary #2 (week 11,12) | shoppen, lekker weer en optreden!



Heee allemaal! 
Het is alweer een hele tijd geleden dat ik een photodiary gedaan hebt, dus ik vond het tijd voor een nieuwe! Ik heb de afgelopen twee weken hele leuke dingen gedaan en die wil ik graag met jullie delen. Ik had Bonte avond op school, een voorstelling en ik heb gezongen! (hier komt ook nog een vlog van) Ik heb wat gewinkeld en nog meer leuks, kijk je mee? :)

Normaal gezien zorg ik ervoor dat blog berichten vroeger online staan. Doordat m'n laptop kapot was, heb ik hem op laten sturen en moet ik dus bloggen met de oude pc (lees: pc die zo traag ik dat ik hier al meer dan een half uur over doe) bij ons thuis.. Hij zou binnen ongeveer 4 weken gemaakt moeten zijn dus dat is erg lang.. Gelukkig had ik al wat video's gemaakt, dus kan ik die uploaden.. Maar ik was bezig met een super leuke video en die wilde ik in begin april online zetten, wat waarschijnlijk dus wat later wordt, bale! 



▽ Ik bestelde een maxirok bij de Forever21, klik hier om de shoplog te bekijken :)
▽ Wat kan de lucht toch prachtig zijn!
▽ Aaaah, ik ben helemaal verliefd op deze creepers, vooral de print! 


▽ Ik at een pannekoek met appels, m'n favoriet! 
▽ Mooie quote :)
▽ Ook genoot ik van het lekkere weer met deze lieve haarbal op m'n schoot!


▽ M'n haar werd gekruld voor de bonte avond! Ik krul nooit m'n haar dus vind het heel bijzonder, haha!
▽ Selfies met vriendinnen! <3
▽ We're ready to perform!


▽ Eindelijk vond ik een outfit om deze ketting van de H&M mee te dragen. Komt binnenkort een outfit post van!
▽ Ik kocht een iPad met m'n eigen naam erin gegraveerd, hoe cool?!
▽ Ook at ik weer shoarma, m'n lievelings eten..



▽ Dit was m'n lazy day outfit, ik moest maar voor één toets naar school 
▽ Verliefd op m'n nieuwe camera strap!
▽ Spacend...


▽ Ik ging na een toets met wat meiden een broodje eten bij Loesjes
▽ Toch wel blij dat ik m'n bontjasje (nep ofcuurss) nog even aankan :)
▽ Met lieve papa!


▽ Deze foto 're-instagramde' (is dat een woord?) via Primark. Ik móet dat boekje hebben!
▽ Andijvie, yummie...
▽ Genieten van het zonnetje met een thee.



▽ Nog meer krullies!
▽ Vrijdag at ik pizza met salade, zó lekker! Ik zat erna wel vol.. (de andere helft zat nog in de oven hoor!)
▽ Salade, met Doppie op de achtergrond :)


▽ Ik sliep met vlechten in..
▽ ... waardoor ik wavyyy krullies had!
▽ De Hema heeft leuke sokken, aaah!


▽ Ook super leuke fietsen! Ik wil er zo graag één maar ik krijg geen nieuwe omdat ze in een stad al Rotterdam zo gestolen worden.. Baal er wel een beetje van aangezien ik al zo'n 7 jaar doe met dezelfde fiets.. Maar ik vind het een beetje teveel geld om zelf uit te geven aan een fiets.



▽ Die ene warme dag in de winter, die vergeet ik niet meer! Ik kon gewoon mouwloos op een terasje zitten, genieten!
▽ Ik shopte wat dingetjes in Brugge, ook al was dat niet de bedoeling.. Ik kan me gewoon niet inhouden :/
▽ Dit is één van de dingen die ik kocht! Willen jullie een shoplog zien? :)

Dat was m'n photodiary alweer voor deze keer! 
Wat hebben jullie gedaan?

4 opmerkingen:

  1. Wat veel leuke foto's zeg :)! Vooral die eetfoto's zijn fijn :).

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)