zondag 9 maart 2014

Photo diary #1 | Week 10


Deze week had ik heerlijk vakantie en heb heel wat foto's met m'n canon gemaakt!
Wil je zien wat ik gedaan heb? Kijk dan snel verder..


Zondag 
Klik HIER om naar de outfit post te gaan!




Oké, eigenlijk hoort deze dag niet bij week 10 maar ik wilde toch even de foto's laten zien en had een heel gezellig dagje! Ik ben met mama naar het strand gegaan aangezien ik niet hoefde te werken. Het waaide wel een beetje hard maar het was wel lekker om even buiten te zijn! Ook kwamen we deze prachtige Dalmatiër tegen, wat zijn dat toch prachtige honden!


Maandag
Deze dag stond ik om 7 uur op omdat ik moest werken, lekker vroeg... Op deze foto zie ik er aardig wakker uit maar dat was echt niet zo haha.. Nog wat outfit details, de ketting is van de Primark!



M'n Dr. Martens in het ochtend gras, wel een grappig zicht met die druppeltjes :)



Zoals altijd at ik m'n boterhammen met kipfilet (ik kan hier echt NOOIT genoeg van hebben, heerlijk!) en dronk ik een earl grey! :) 


Dinsdag

Meestal word ik rond 9 uur wakker maar dan draai ik me nog is om. Ik had dit artikel van Tara gelezen, van KittehsCupcakes. Hierin schreef ze hoe je het beste je dag te besteden. Waaronder dat je er ook vroeg(er) uit kon komen zodat je meer uren had per dag! En ze had gelijk, ik had veel meer tijd en vond het heerlijk. 
Toen ik naar buiten keek zag het er heel somber uit, gelukkig klaarde het later op!


Ik had nog niet echt honger maar wilde toch even wat binnen krijgen om 'op te starten' aangezien ontbijt de belangrijkste maaltijd van de dag is: Brinta en peer :) 


Ik kleedde me aan en ging wat outfit foto's maken! Daarna maakte ik een héérlijke lunch voor mezelf met versgeperste jus d'orange! Jummiee...



Woensdag 

Gelakte nagels! Jammer genoeg chipt de nagellak altijd gelijk op m'n wijsvinger nagel, iri.. Het is een beetje een rood/oranje achtig lakje, ik vind hem niet heel mooi.


Jummie onbijt... Magere vanille yoghurt met cruesli in dit schattige bakje wat ik van mama kreeg! 


Ook vandaag maakte ik weer (outfit)foto's, prachtige bloesem! Dit geeft me echt een lente gevoel :)


M'n lieve schatje kwam ook even goeiemorgen zeggen. Stiekem wilde ze gewoon een snoepje..


Donderdag

Goeiemorgen!


Ook vandaag moest ik werken, dus was ik weer wakker om 7 uur. Vandaag maakte ik (weeral haha) outfit foto's die jullie in de outfit post van gisteren gezien hebben!


Mooie roosjes met de ochtend zon 


Een heel leuk pakketje kwam binnen, later meer hierover! Wat denken jullie dat het is..? 

Vrijdag

Vrijdag was echt m'n lazy day van de vakantie! Ik heb echt heel weinig uitgevoerd en het was grauwig buiten dus ik vond ook geen reden om even van het weer te genieten..


YESSSS WIEHOEE! Jammer genoeg wel pas in 2015, maarrrr hij komt! 


Ik zat eindelijk weer is op Tumblr! Sinds m'n iPhone gestolen is, kan ik niet meer op de app aangezien deze niet is gedownload op de iPod die ik leen. Ik maakte een collage van m'n favoriete foto's van die dag! Klik HIER om naar m'n Tumblr te gaan!


 Zaterdag

Pfiew, het was weer lekker vroeg deze morgen.. Ik moest weer een dagje werken! Eerst maar drie uurtjes, maar omdat een collega ziek was werkte ik tot 17'00. Weer wat meer centjes :)


Ik deed blauwe oogschaduw op, aangezien m'n outfit zwart-wit is en ik toch nog iets van kleur wil 'dragen'. In het echt was het iets feller.


Ik was echt onwijs gelukkig toen ik terug liep naar de bus van m'n werk. Het was 18 (!!!) graden, héérlijk! Heel gek hoe een beetje zonlicht en warmte m'n stemming kan veranderen :)


We aten lasagne met salade en stokbrood, jum jum in my tum... 

Dit was mijn photo diary weer voor deze week. Ik heb een heerlijk vakantie weekje gehad en ik hoop dat jullie het weer een leuke diary vonden! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)