zaterdag 29 maart 2014

Outfit #28 +Video | Pink Timbs





Heey allemaal!
Vandaag heb ik weer is een outfit filmpje voor jullie. Dit was al veel te lang geleden en ik wilde graag mijn outfit met m'n roze Timberlands in een filmpje hebben, so here we go..

Eigenlijk waren deze schoenen echt veel te warm.. Maar ik heb ze nog niet kunnen dagen omdat ik ze niet vies wil maken (aangezien het zo'n lichte kleur is en je ze moeilijk schoon krijgt). Ik heb ze gecombineerd met een bloemen legging, heerlijk lente achtig!
Blouse Lefties | Leggings Coolcat | Necklace H&M | Shoes van Haren | Sunnies Primark 




Bloemiess! <3








Ik hoop dat jullie het weer leuk vonden! :D
Ik moet vanmiddag maar een paar uurtjes werken en morgen ben ik vrij, 
dus lekker genieten van m'n weekend. Dat zal wel lukken met dit heerlijke weer.
Fijn weekend! 

3 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Lekker kleurrijk voor bij dit mooie weer!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, is die legging van de coolcat, meen je niet haha!? Leuke outfit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)