maandag 31 maart 2014

Outfits van maart!

Vandaag heb ik een overzichtje met de outfit die ik in maart op de foto zette, 9 outfits. Ik ben blij met het aantal. Ik zet nu twee keer per week een outfit online en dat is goed te doen! Willen jullie dat ik er drie per week ga posten als ik meer tijd heb? Licht het aan mij of vliegen de maanden voorbij? Wow, wat gaat de tijd snel zeg.. Dat vind ik helemaal niet erg, want ik wil snel van m'n examens af zijn (die al over iets meer dan een maand beginnen)!

1 2 3 4



5  6 7 8 9 

Mijn favoriet is toch die met het groene rokje (nummer 6) en die van jou? :)

3 opmerkingen:

  1. Ik kan nooit genoeg krijgen van outfits haha, maar je moet het alleen doen als je er inderdaad tijd voor hebt. :) Mijn favoriet is nummer 3!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijke outfits! Persoonlijk vind ik de tuinbroek erg leuk, dat item mis ik zelf nog in mijn kledingkast.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe outfits! 1, 2, 6 en 7 zijn mijn favorieten. :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)