dinsdag 25 maart 2014

Outfit #27 | Running zebra


Heee!
Ik heb maar is de blogger-app gedownload om wat te bloggen. Ik sta er niet van te springen maar alles is beter dan onze bejaarde pc haha! Vandaag heb ik weer is een outfitje voor jullie! Dit is een van m'n favoriete (zomer) jurkjes. Ik kocht hem denk ik een jaar of twee jaar geleden bij de h&m en hij blijft gewoon leuk! :)

Natuurlijk is dit jurkje met blote benen een stuk leuker, maar dat is toch nog echt te fris.. Daarbij draag ik trouwens één van m'n mooiste spijkerjasjes en een paarsachtige lipstick van Catrice om de boel wat op te fleuren. 

Dress, shoes H&M | Jacket Toxic | Necklace Bershka






Ik geniet heerlijk van een paar daagjes vrij omdat ik niet mee ben op schoolreis! 
En doen jullie nog iets excitings van de week? :)

2 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)