vrijdag 21 maart 2014

Outfit #26 | First day of spring!


Wiehoeee, het is lente! Jammer genoeg is dat deze morgen nog niet aan het weer te merken.. Maar ach, als het de komende tijd dan maar droog en lekker warm blijft!

Natuurlijk heb ik daar m'n outfit op aangepast en daarbij konden bloemetjes natuurlijk niet ontbreken! Wel draag ik, voor mijn doen, veel zwart in deze outfit. Maar ik kon er geen andere schoenen onder aan doen omdat deze broek te kort is.. (wat bij mij altijd het probleem is omdat ik zulke lange benen heb, niet chill!) 

Ik heb zoveel kleding met bloemenprint gekocht toen ik in februari in de Primark was, dat ik jullie er dood mee kan gooien (ik overdrijf misschien een beetje). Ik heb nog een hoop leuke outfit in m'n hoofd met deze items.. Can't wait to show them all to you!


Shirt Primark | Jacket C&A | Jeans H&M | Shoes Dr. Martens | Watch eBay




Vandaag heb ik m'n laatste toets, joepie!
Fijn weekend alvast :)






Creatief met wat toffe appss!
Deze foto plaatste ik op mijn instagram! 

6 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)