dinsdag 18 maart 2014

Outfit #25 | Mint green




Hoi! 
Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie. Dit is één van m'n favoriete outfits van dit moment! Ik had voor het eerst m'n lichtgroene rokje aan van de Primark. Deze ga ik met super veel dingen kunnen combineren deze komende lente en zomer! 

Het was nog best wel koud, dus dat vond ik een mooie gelegenheid om m'n mooie bontjasje weer is aan te trekken. Het zal wel niet zo heel lang meer koud blijven (hoop ik dan toch), dus nu het nog kan trek ik hem graag aan!

Voor mijn doen heb ik ook wat meer siraden aan dan normaal. Dan heb ik het vooral over armbandjes, want kettingen draag ik eigenlijk altijd!







Faux fur jacket New Look | Blouse H&M | 
Skirt, necklace, bracelets Primark | Watch Ebay | Rings Miniinthebox






Ik heb deze week toetsweek, dus ben lekker vroeg uit! Jammer genoeg hoort leren daar ook bij.. 
Wat doen jullie vandaag?

9 opmerkingen:

  1. Je rokje en blousje zijn allebei zo leuk! Veel succes met je toetsweek. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super leuke outfit! Alles past echt perfect bij elkaar en superleuke sieraden! Ik heb projectweek dus dat is lekker relaxed ;) Succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, vond het ook wel matchiee haha :D. Ooh jaa inderdaad :)

      Verwijderen
  3. super leuke outfit! aaahw die horloge is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een onwijs leuke outfit heb je aan, en prachtige foto's! Dat rokje heeft echt een tof lentekleurtje. :))
    Veel succes met je toetsweek!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)