zaterdag 15 maart 2014

Outfit #24 | Aztek skaterskirt.


Heee!
Vandaag heb ik voor jullie weer is een outfit. Deze keer een best simpele, maar toch girly achtige. Het rokje wat ik aanheb kocht ik afgelopen oktober in Barcelona en had hem nog maar veel te weinig aangehad! Je gaat het nooit geloven maar dit blousje komt bij de Zeeman vandaan, maar 3 euries! De kwaliteit is niet geweldig, maar dat verwacht ik ook niet. Ik kon hem gewoon niet laten hangen voor die prijs en ook de kleur vind ik erg vrolijk!

Als jullie dit lezen ben ik te vinden op de Bonte avond van onze school! Ik doe zelf ook mee en ga zingen (jaaa ik kan zingen), super leuk maar ook erg drukdruk. Gisteravond had ik de eerste voorstelling, als je m'n Instagram volgt, had je al een foto gezien! Het was al zo lang geleden dat ik me zo had opgemaakt en het voelde heerlijk!

Fijn weekend allemaal! :)




Skirt H&M | Blouse Zeeman | Shoes fake allstars



Wat doe jij dit weekend?

10 opmerkingen:

  1. Hele leuke outfit!
    Dit weekend ga ik lekker huiswerk maken, haha.
    Gisteren had ik schoolgala, dat was wel erg leuk... Maar nu fijn de boeken in ):
    Mooi artikeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      ooh leuk! Dat heb ik ook over een paar maanden.. Jaa moet ook, succes!
      Liefs

      Verwijderen
  2. Hele leuke outfit en maar voor 3 euro's zou ik hem ook niet laten liggen!
    Ik ben net klaar met mijn huiswerk.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een onwijs leuk rokje! :)
    Hoe ging je bonte avond?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje!
      Jaa ging super, leuk dat je het vraagt :D Binnenkort komen er foto's en een filmpje over online :)

      Verwijderen
  4. Aaah ik hou van dit rokje! Het staat je super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)