woensdag 12 maart 2014

Outfit #23 | Mixing textures


Vandaag heb ik weer een outfit voor jullie! Eentje met een fluelen legging, niet iets wat ik dagelijks draag. Ik was zo stom om rond 12 uur foto's te gaan maken, wanneer de zon het felst is. Dus de foto's zijn niet heel goed gelukt. Toch wilde ik deze aan jullie laten zien!

Toen ik deze outfit klaarlegde dacht ik dat ik het heel koud zou gaan hebben, maar het was gewoon te doen! Heel bizar dat het zo warm was in de afgelopen dagen, echt genieten!
Dit shirt had ik al een hele tijd niet aangehad en kon hem eindelijk weer eens aan. Deze kocht ik afgelopen zomer in de Primark. Hij past perfect bij me, aangezien er een meisje met een camera opstaat! :D Ik vind het tof om verschillende soorten stoffen te combineren: flueel en (nep)bond/ fluf haha. 
Nu ik zo naar de outfit kijk, hadden mijn zwarte Docs er misschien wat leuker onder gestaan.. 

Fijne woensdag, liefs Rhoda!





Shirt Primark | Fluffy gilet C&A | Leggings Wibra | Shoes Dr. Martens

6 opmerkingen:

  1. Die legging is echt super leuk! Ik vind de header van je blog trouwens ook heel tof. Liefs! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een leuke outfit en je kunt het prachtige foto's maken!
    Daar kan ik echt nog wat van leren.. (:

    Lots of love, Debbie

    Pssstt: check out my friends blog: http://llabeautytime.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)