zaterdag 8 maart 2014

Outfit #22 | Mijn werkoutfit: Astek print vest


Heeee!
Omdat het vakantie is heb ik lekker veel tijd om foto's te maken van m'n outfits! Dus vandaar ééntje meer deze week. Vandaag laat ik jullie één van m'n werk outfits zien, ik werk bij de C&A. 

Natuurlijk zijn er regels over de werkkleding die je moet dragen. Het moet zwart met wit zijn (of alleen zwart natuurlijk) en het moet gekocht zijn in de C&A, op schoenen na want we zijn een kleine C&A en die verkoopt geen schoenen (gelukkig....). Ik houd me hier niet altijd aan moet ik eerlijk zeggen. Vooral omdat ik de broeken niet bepaald lekker vind zitten, aangezien ik dus ook geen broekenmens ben. M'n broek is van de H&M, maar hij is super tretchy (hoe schrijf je dit hahah..?) dus zit super lekker! 
Ik ben onwijs gek op het vest wat ik hier aan heb! Het is super warm en de print is ook geweldig. :)

Ik ben echt heel blij met de foto's! De zon stond precies op de goede hoogte. Deze foto's maakte ik donderdag, voordat ik moest werken. Ik moet vaker rond 8 uur foto's gaan maken! :)


Vest & blouse C&A | Broek H&M | Schoenen Dr. Martens




Ook was het weer is tijd voor een animatie, vind hem wel grappig geworden!




Ook vandaag moet ik weer werken, gelukkig maar een paar uurtjes en daarna een paar uurtjes sporten!  Wat doe jij dit weekend?

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk vest en hele mooie foto's!
    Ik heb vorig jaar zo'n vest in het bordeaux rood gekocht en ik ben er nog steeds zo blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja af en toe is van die heerlijke koopjes doen! :)

      Verwijderen
  2. Leuke outfit, kan je in ieder geval wel fashionable werken! :) Had niet verwacht dat die twee dingen van de C&A zijn, ik kom daar eigenlijk nooit! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha true! Nee, klopt. Af en toe hebben ze best leuke dingen :)

      Verwijderen
  3. Heel mooi gecombineerd, prachtige foto's, ik ben vooral ook weg van het blousje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die animatie is echt leuk! En wat een mooie werkoutfit, veel beter dan mijn lelijke standaard bloesje die ik verplicht ben te dragen haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige outfit <3 het lichtinval is echt prachtig op de foto's !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, deze foto's zijn echt supergaaf! Doet me heel erg denken aan de techniek die Jessica Christ in haar foto's gebruikt. Ik vind je outfit en de GIF ook heel mooi!
    Lijkt me wel vervelend als je persé kleding moet kopen in de C&A, ik dacht altijd dat je het gewoon mocht lenen, haha :)

    Ik volg je nu via Bloglovin',
    Liefs, Jolijn

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is echt een heel groot compliment voor mij, dankjewel! Yay :)
      Ja, idd wel jammer maar af en toe hebben ze best leuke dingen hoor :)
      Liefs

      Verwijderen
  7. Mooie outfit! Ik vind vooral je Dr Martens heel gaaf. De foto's zijn ook heel mooi, het licht geeft heel veel sfeer!
    Liefs, Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind meisjes in dr Martens altijd heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)