woensdag 5 maart 2014

Outfit #21 | Daisy croptop.


Heee!
Aangezien het vakantie is heb ik veel meer tijd om foto's te maken van m'n outfits dus heb ik er deze week ééntje meer! :) Ook ben ik bezig met het opnemen van leuke filmpjes die jullie in de toekomst op m'n youtube kanaal zullen zien verschijnen!

Bloemetjes print, ik kan er niet genoeg van krijgen. Voor dit jaar (2013 bedoel ik dus) had ik nauwelijks dingen met bloemenprint maar sinds dit jaar is het wel een andere verslaving geworden.. Ik houd ontzettend van printjes en deze doet er vrolijk aan mee! Ik draag m'n croptop van de Primark met een simpel zwart rokje & m'n Docs, da's nooit verkeerd! :) Deze croptop gaat ook echt perfect zijn voor in de zomer, ik zie het mezelf echt al dragen met een high waisted short. Zomer, kom snel!

Ik heb deze week vakantie en moet nauwelijks werken, dus dat is aan de ene kant wel fijn. Aan de andere kant wilde ik juist wat extra werken vanwege dat ik een nieuwe iPhone ga kopen als m'n gestolen iPhone 5 niet meer terug komt. Maar ach, nu heb ik lekker tijd voor andere dingen, zoals bloggen, foto's maken, chillen en jammer genoeg moet ik ook nog wat aan school doen..

Fijne woensdag, liefs Rhoda 


Croptop Primark | Skirt Stradivarius | Shoes Dr. Martens
Necklace H&M | Watch Ebay | Bracelet C&A | Ring Miniinthebox




hier lijkt het net alsof ik m'n haar geverft heb, grappig!

8 opmerkingen:

  1. Hele toffe outfit! Leuk gecombineerd. Je ketting is ook super mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, hele mooie outfit! Zelf ben ik ook helemaal weg van daisies
    X Noëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je horloge is echt geweldig en de foto's van je outfit ook! Supermooie foto's zeg wauwie!
    Ik ben heel jaloers op je haar... haha
    Leuke blog, ik volg je nu! X
    www.ingewm.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Haha, ik heb er best lang voor gespaard hoor.. En ik verf het niet, dat scheelt!
      Leuk dankjewel :)

      Verwijderen
  4. Prachtige outfit, die croptop is ontzettend mooi!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke outfit, je horloge en blousje zijn zó schattig! <3
    Ontzettend balen dat je iPhone gestolen is, kun je 'm ook niet meer terugvinden met dat speciale programma van Apple?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! :)
      jaa baal echt heel erg.. Nee, die hadden ze al gelijk uitgezet.. :/

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)