maandag 3 maart 2014

Outfit #20 | Dungerees and a comfy sweater.


Wat was het gisteren lente weer! Ik hoop zo dat het zo blijft en niet ineens toch omslaat, want dat weet je nooit met Nederland.. Het was gisteren de hele dag mooi weer en daar wilden m'n moeder en ik gebruik van maken. We zijn aan het strand wezen wandelen, aangezien we hier maar 10 minuten met de fiets vandaan leven! Jammer genoeg waaide het best hard maar toch was het lekker om even buiten te zijn!

Natuurlijk was mama dus vandaag mijn camera vrouw, haha! Als ik van de zomer naar Londen ga zal ze ook elke dag foto's van m'n outfit moeten maken dus we konden alvast even oefenen. Ze vind het trouwens niet erg om te doen, als ik haar goed vertel wat ze moet doen! Ik ben blij met het resultaat :)

Af en toe vind ik het best lekker om gewoon een dikke trui te dragen, lekker comfy! Deze outfit is een tikkeltje kinderlijk maar ach, waarom niet? Ik ben trouwens gek op dit soort zonnebrillen! Jij?
Sweater C&A | Dungerees Primark | Shoes Dr. Martens | Sunglasses Ebay




31 opmerkingen:

  1. Leuke outfit! Ik hoop ook dat het weer zo blijft en dat het steeds een beetje warmer word natuurlijk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Cute sweater!

    http://fashmongers.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe outfit! Lekker zo aan het strand zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke foto's! Heerlijk dat je zo dicht bij het strand woont zeg :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een te leuke outfit zeg, hele mooie foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super gave outfit en foto's! :)))

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh ik wil jouw tuinbroekje hebben, die is echt super leuk! Mooie locatie voor foto's ((:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! Ja ze zijn tof he, ik hoop echt dat ze veel in de winkel liggen komende zomer met verschillende printjes :)

      Verwijderen
  8. Wauw mooie foto's!! En een toffe outfit. Het lijkt me echt leuk om te dragen, maar op de een of andere manier durf ik het zelf niet zo goed... :(

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. gewoon doen! Ik vind het altijd superleuk staan en het is een keer wat anders :D

      Verwijderen
  9. Het is ook heerlijk weer! Die sweater heb ik ook :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke foto's! Ik krijg er echt een fijn zomergevoel van! :) x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dankje Marloes! Jaa heerlijk weer is het ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuke outfit! <3
    Doe je al mee met mijn giveaway? Je kan schoenen naar keuze winnen van de webshop Intreza. :)

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)