maandag 24 maart 2014

Op kamers | in wat voor stijl?


Voor de mensen die me al een langere tijd volgen via m'n blog of op Youtube weten al dat ik komende zomer op kamers ga! En jongens, jullie willen niet weten HOEVEEL ZIN IN HIERIN HEB! Nadat ik hoorde dat ik was toegelaten was het zeker dat ik vanaf september 2014 in Rotterdam zou wonen! Kan iemand me even knijpen? Natuurlijk komen daar een hoop leuke dingen bij kijken, waarvan m'n kamer inrichten er ééntje van gaat zijn! Vandaag laat ik zien in wat voor stijl ik m'n kamer wil gaan inrichten! 


Ik wil de muren etc. wit houden, zodat ik de 'accessoires' en meubels die in m'n kamer komen te staan om de tijd kan veranderen (dan heb ik het over kleur, printjes, stijl, enzovoort!). Zoals je hierboven ziet hou ik erg van wit, het staat gewoon erg klassiek en netjes. Dit zijn overduidelijk echte Tumblr plaatjes, maar zo wil ik het ook wel een beetje gaan inrichten!

M'n eigen kamer (bij mijn ouders dus) die is ontzettend kleurrijk en druk. Ik hield hier een paar jaar geleden van, maar nu denk ik daar iets anders over. Maar het zou een beetje onnodig zijn als ik die kamer nog voor een half jaar zou gaan veranderen. Natuurlijk kom ik in de weekenden (misschien alleen in het begin) en vakanties naar huis, dus ik kan er wel mee leven! 
Tip: kies nooit voor een rode muur, het maakt je kamer donkerder en kleiner.


Ook wil ik een soort van collages gaan maken. Van foto's die ik zelf heb gemaakt en foto's uit tijdschriften die me inspireren. Een soort van 'moodboard' eigenlijk. Ook ga ik nog foto's laten afdrukken in de polaroid stijl, zoals foto's met vriendinnen, van vakanties en leuke herinneringen!

In de kamer bij m'n ouders heb ik al m'n muren volhangen met collages, dus dat is erg druk. Natuurlijk ga ik het in m'n nieuwe kamer beperken tot wat kleinere collages! Nu hoop ik wel dat ik dingen mag gaan ophangen... 


Oh wat staat dit toch altijd leeeuuk! Ook zie je heel vaak dit soort lampjes op de achtergrond van verschillende (bekendere) Youtubers. Dit geeft een heel speels en leuk effect. Ook maken de lichtjes het wat 'warmer' en gezelliger. Ook de foto's aan de lampjes-lijn vind ik een heel leuk idee! :)


Een kledingrek gaat zeker niet ontbreken in mijn nieuwe kamer! Ik houd er ontzettend van om de hele dag naar m'n snoepjes (m'n kleren dus) te kunnen kijken.. Ben ik de enige die daar gelukkig van word, haha?


Net als met de lampjes maken hout en (nep) bont het een stuk warmer en gezelliger. Om het witte als het ware te 'breken' lijkt het me leuk om wat houten elementen toe te voegen! Dit staat gezellig en heeft naar mijn idee ook wel wat. En ja, bont spreekt voor zich lijkt me?!

Ik ben super enthousiast over dit onderwerp en kan echt niet wachten om hiermee aan de slag te gaan! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien. Zit jij al op kamers of ga je nog?

De bron van de plaatjes is Tumblr, ufcuurse..

2 opmerkingen:

  1. Klinkt heel leuk, ik ben benieuwd naar hoe het is als je er straks woont en het ingericht hebt! Ik heb zelf ook veel wit en dan met leuke accessoires enzo :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ik kan niet wachten! Ik ga het zeker ook met jullie delen door veel foto's en filmpjes te maken :)
      Da's handig hè, dan kun je om de zoveel tijd gewoon wat veranderen :)

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)