zondag 2 maart 2014

Mobile diary: februari #2 | toelating, oppassen, gestolen iphone


Heey allemaal!
Aangezien het weer maart is en m'n vorige mobile diary van februari alweer 2 weekjes geleden was, leek het me tijd voor een nieuwe! Ik heb de afgelopen twee weken best veel gedaan en heb veel foto's voor jullie. Ik heb wat meer m'n best gedaan op het ontwerp dus ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

M'n iPhone is afgelopen woensdag gestolen dus er zitten ook foto's bij die ik gemaakt heb met m'n camera, wat jullie vast niet erg vinden want dan is de kwaliteit natuurlijk wat beter! Ik baal enorm dat m'n iPhone gestolen is... Ik ben er echt ONWIJS zuinig op en ik vertrouwde de omgeving gewoon en dan gebeurd er zoiets, heel jammer. Het is waarschijnlijk nog iemand uit m'n eigen klas dus dat maakt het nog erger. Ik ga nog een maandje wachten voordat ik een nieuwe bestel, want je weet nooit of hij terrecht komt (ik vrees van niet..)! Wel een beetje een dumper want het gaat me waarschijnlijk weer een hoop geld kosten wat ik liever aan andere dingen had uitgegeven.. 

Maar goed, terug naar de foto's van de afgelopen twee weken! 
Lees snel verder! :)












4 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)