donderdag 6 maart 2014

Mijn fotografie portfolio. #2



Vandaag schrijf ik een vervolg op mijn fotografie portfolio 1, hierin konden jullie al een hoop van mijn foto's zien! Als je die nog niet gezien hebt, raad ik het aan die eerst te bekijken!

Jullie hebben waarschijnlijk al door dat m'n liefde voor fotografie heel groot is. Ik ben ook bezig met m'n toelating en hierover zal ik binnenkort een filmpje maken en alles uitleggen! :)

Zelf heb ik 10 jaar paardgereden dus heel wat foto's gemaakt! Paarden zijn leuke dieren om foto's van te maken, ze zijn vaak energiek en kunnen ook fotogeniek zijn haha! Ik vind de foto die je linksboven kunt zien super gaaf doordat je in het oog van Nera (mijn toenmalige verzorgpaard) de horizon kan zien aflopen! :)
Natuurlijk heb ik deze keer ook weer wat portretten! 


Deze foto maakte ik afgelopen zomer, het geeft me een onwijs vrolijk gevoel! Hij is gemaakt toen de zon onderging, vandaar het wat zachtere licht.


Deze foto's maakte ik in Middelburg toen ik met de fotocursus hier naartoe ging voor straat fotografie! 







Ook heb ik een zwak voor mooie luchten, zonsondergang of opgang en ga zo maar door! Hier de foto's waar ik het meest trots op ben! De tweede foto vind ik zo gaaf doordat je de bomen in de weerspiegeling nog is ziet.
De derde foto nam ik toen ik op pad was naar huis en onweer was op komst. Gelukkig achter me en hierdoor kon ik deze foto maken. De bomen en de lucht geven de foto echt een tof plaatje naar mijn mening!












Wat vind jij de mooiste foto & ben je ook zo gek op fotografie?

3 opmerkingen:

  1. De tweede foto van luchten is magisch mooi!
    Je kan zo leuk fotograferen, jaloersmakend (;

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeeh, die straatfotografie en die zonsondergangen zijn mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)