vrijdag 28 maart 2014

Mijn favoriete blogs & youtubers! #3


De laatste keer dat ik dit artikel schreef was alweer een maand geleden dus ik dacht dat het wel weer is tijd was voor een 'favoriete blogs en youtubers'! Vandaag heb ik een blog en een Youtube kanaal in één: die van Camille. Ze blogt niet onwijs veel, maar toch wilde ik haar blog met jullie delen omdat ze altijd leuke dingen post! Vooral van de foto's word ik heel blij. Kijk snel mee :)




Ik vind Camille een erg leuk meisje. Ze is 16 jaar en vlogt ook dagelijks, ook leuk!
Ook vind ik het erg leuk dat ze een eigen stijl heeft. Haar video's zijn erg creatief en de foto's zijn ook heerlijk kleurrijk! Klik hier om naar haar blog te gaan.







Klik hier om naar haar (hoofd) Youtube kanaal te gaan als je meer filmpjes wilt zien! :)

Zoals ik al vertelde heeft ze ook een Vlogkanaal waar ze dagelijks vlogs op zet over dingen die ze te vertellen heeft of dingen die ze meemaakt! Klik hier om naar haar vlog kanaal te gaan.




Ik ben zelf helemaal gek van haar Youtube filmpjes en blog. Ik heb zowat al haar filmpjes bekeken.. Nee, ik ben geen stalker maar ze maakt gewoon leuke filmpjes. 

Kenden jullie haar blog en Youtube kanaal al?

3 opmerkingen:

  1. Ik kende haar nog niet. Zelf kijk ik altijd heel graag naar Britse youtubers!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, ik kende haar nog niet en YouTube doe ik sowieso niet zo heel veel mee, haha! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kende haar nog niet, maar ze heeft echt een leuke stijl, bedankt voor de tip! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)