woensdag 26 maart 2014

Ik verkoop (oude) kleding!


Ik heb het de laatste tijd op veel blogs voorbij zien komen: (oude) kleding verkopen. Dit bracht me op het idee om ook wat kleding op marktplaats te zetten. Ik heb veel kleding die te groot is doordat ik veel ben afgevallen, maar die heb ik nauwelijks of niet gedragen. Heel zonde en daarom wil ik er iemand anders blij mee maken! Ook is het natuurlijk fijn om wat centjes bij te verdienen en dat kan ik op het moment goed gebruiken! Klik HIER om naar mijn marktplaats advertenties te gaan!

Deze dingen staan nu op marktplaats, je kunt bieden vanaf een bepaald bedrag. Alle kleding is tussen de 2 en 10 euro! Voor meer foto's en details moet je naar de advertenties gaan.

Ik moet deze top echt met pijn weg doen.. Ik vind hem zó leuk maar hij is te groot.. 
Als iemand een maat XS of S heeft, laat het me pleaassee weten! :)

Shortjes van The Sting (nooit gedragen en hele goede kwaliteit) en de H&M

Jurkjes, misschien 2 of 3 keer gedragen.
Van de C&A en Primark

Prachtig jurkje van de Only (Vero Moda). Gekocht voor een feestje maar uiteindelijk nooit aangehad. 


Een hele opvallende legging (iets te opvallend voor mij, dus ook nooit gedragen.) van de Coolcat.
En een te grote broek, van de C&A.

Een vrolijk houthakkers blousje en een blauw blousje van de H&M.


Als je meer informatie wilt over de maten etc. moet je even naar mijn advertenties gaan. De maten verschillen van S naar L. Klik HIER om naar mijn marktplaats advertenties te gaan!

Normaal wilde ik een video online krijgen deze morgen, maar door wat omstandigheden komt die vanmiddag online :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)