vrijdag 14 maart 2014

Ik heb een iPad-mini!


Ik heb een iPad-mini gekocht! Voor de mensen die mijn blog volgen is dit geen verassing. Ik was er in een aantal artikelen al over bezig. Gisteren kwamie dan eindelijk (nouja, eindelijk is het niet echt want ik had hem dinsdag besteld) binnen! Mama was vrij, dus die kon hem aannemen aangezien er iemand moest tekenen. 

Ik heb gekozen voor de iPad mini met Retina display (32 GB), zodat ik er lekker veel foto's etc. op kan zetten. Ik heb er gisteren zowat vanaf het moment dat ik thuis was opgezeten. Alle apps downloaden, alles overzetten en installeren enzovoort. Ik ben er zoooo blij mee! :) 

Dit was een rib uit m'n lijf maar ik weet zeker dat het een goede investering is! Ik ga hem ook voor school gebruiken. Ik heb zulke geweldige apps ontdekt, maar daar maak ik over een poos pas een video over. Hij is heerlijk snel en de kwaliteit van het beeld is geweldig! 


Ik heb m'n naam erin laten graveren, hoe cool is dat!?!? 
Dan wordt hij in ieder geval niet gestolen.. En ik ben toch niet van plan hem ooit te verkopen. Dit kon trouwens gratis via Apple en ik kon het niet laten daar gebruik van te maken! 


Apps instaleren..
(die tweede app is insta voor op de iPad, best fijne app!)


En natuurlijk m'n geliefde hoesjes, die jullie in dit artikel al hebben gezien. Het stippen hoesje zit er niet 100% omheen, hier baal ik wel een beetje van.. Maarja, dat kan je verwachten van Miniinthebox. Toch biedt het hoesje wel wat van bescherming! 


Als jullie nog toffe apps weten, LET ME KNOW! :) 
Heb jij ook een iPad of tabblet?

4 opmerkingen:

  1. Ooit wil ik ook zo iets, super handig om mee te nemen ook! Maar ik ben bang dat ik mijn laptop dan ook haast nooit meer gebruik ;) Al is dat ding loeizwaar om altijd mee te sjouwen..

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hmm, ja dat is misschien wel zo.. Maar ik moet zeggen dat ik hem errug makkelijk vind om mee te nemen! En artikelen typen doe ik ook liever op m'n laptop

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)