woensdag 19 maart 2014

Beauty | vrolijke nagellakjes van Essence!


Omdat er een actie aan de gang is bij de Kruidvat kon ik het niet laten om binnen te lopen. Je kunt nu van verschillende merken 2 nagellakjes kopen voor €5, wat ik een prima deal vind! Normaal gezien ga ik sneller voor de Catrice nagellak, maar deze kleurtjes sprongen er echt uit. Essence is over het algemeen ook een fijn merk. Ik heb niet heel veel voordeel uit deze lakjes gehaald van volgens mij is de originele prijs €1,69. Kijk snel verder voor de swatches :)


138  L.O.L.
Mijn oog viel eigenlijk direct op dit aparte kleurtje. Ik had verwacht dat hij iets zachter groen was, maar ach dit is ook wel leuk! Het is een beetje een mix tussen geel en groen, lekker zomers en opvallend!

109 off to Miami!

Dit kleurtje is gewoon perfect, het perfecte koraal achtige lakje. Ik had al zo'n soort kleur maar die was helemaal uitgedroogd en dat vond ik heel jammer dus kocht ik een nieuwe! Ook deze gaat heel leuk staan in de zomer/lente. 


Dit was mijn eerste beauty artikel! Ik ben gewoon niet echt een meisje wat veel makeup e.d. koopt als ze het niet nodig heeft. Al had ik deze lakjes ook neit echt nodig, maar ik kon ze niet laten liggen!

De actie is nu nog steeds aan de gang! Ga jij ook kijken? :)

2 opmerkingen:

  1. Ik loop het Essence schap altijd voorbij maar wauw, 'off to Miami' is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)