dinsdag 4 maart 2014

10 dingen in mijn kamer!


Heee!
Vandaag laat ik 10 dingen uit m'n kamer zien. Ik vind m'n kamer fijn maar hij is erg druk en kinderachtig dus ik wil er geen hele 'roomtour' van maken. Als ik nog langer thuis zou blijven wonen zou ik hem natuurlijk veranderen maar ik ga over een half jaartje op kamers dus dan kan ik die kamer gaan inrichten zoals ik wil 
Toch ben ik wel met een hoop dingen blij in m'n kamer, kijk je mee?



1. Brievenbus spaarpot.
Deze spaarpot nam Emma voor me mee uit London! Het is een spaarpot in de vorm van een Engelse brievenbus, super leuk. Hier ben ik heel trots op! :)


2. M'n schoenen
Ik heb een grote liefde voor fashion, waaronder schoenen! Hier een hele hoop van m'n schatjes, er missen wel een paar schoenen zoals slippers, sandaaltjes en dunne zomerschoentjes! Hier ben ik ook zooo trots op...


3. Collage naast m'n bed
Ik heb alle muren van m'n kamer behangen met foto's die ik tof vind, vandaar dat hij zo druk is. Waaronder deze collage naast m'n bed, alle foto's zijn in het zwart wit. Lekker veel inspiratie! (en een Brandy Melville tasje, maar deze heb ik gekregen van m'n nichtje aangezien ik zelf nog nooit wat gekocht heb bij Brandy..)



4. Flow Magazine
Ik ben onwijs gek op boekjes en patroontjes. Dit boek is ontworpen voor papier liefhebbers, zoals dat op de voorkant staat! Te zonde om deze te gebruiken dus dat doe ik ook niet, heel leuk om af en toe is in te kijken! :)


5. Ikea schilderij & nepbloemen.
Dit schilderij van de Ikea vind ik zo vrolijk, die gaat sowieso mee naar m'n nieuwe kamer! :) Daarvoor staan wat nepbloemen in een vaasje. Dit maakt het een stuk kleurrijker (alsof m'n kamer dat nog niet is haha...).


6. Kleding 'rek' 
Naast m'n schoenen is dit toch ook wel iets waar ik trots op ben, m'n kleren! Dit (soort van) kleding rek maakte papa voor me in mijn schuifkast, ik slaap namelijk op zolder dus heb schuine wanden. Deze staat altijd open zodat ik naar m'n kleren kan kijken, ik word hier gelukkig van. Is dat raar, haha?


7. Memory jar
In dit zelf gemaakt potje stop ik briefjes met leuke herinneringen op! Ik ben hier begin dit jaar mee begonnen en wil het blijven volhouden. Elke keer als ik iets leuks meemaak schrijf ik het op en als ik dan is down ben of ik wil ze gewoon weer is terug lezen bekijk ik de briefjes. Er zitten er al een aantal in! :)
  

8. Bloemen krans 
Weer bloemen, ik kan er niet genoeg van krijgen. Het staat heerlijk zomers en vrolijk!



9. M'n prachtige (vieze) spiegel 
Ook met deze spiegel ben ik heel blij! Ik heb alleen geen idee waar hij vandaan komt, ik heb hem namelijk al vanaf dat ik klein ben. Ik moet hem wel nodig schoonmaken, oepsiee...


10. Inspiratie collage
En tot slot weer een collage! Foto's die ik tof vond en waar ik inspiratie van kreeg. Ook nog een tekening die m'n broertje een paar jaar terug maakte van mij een een vriendin en wat tekeningen! :)

Vonden jullie dit leuk om te zien?
Met wat ben jij blij uit je kamer?

6 opmerkingen:

  1. Wauw je schoenen! Ik wauw dat ik zoveel schoenen had hihi :) De Flow Magazines heb ik ook ik vind het ook zonde om het te gebruiken. Ik ben heel blij met mijn bloemen FatBoy.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een superleuke kamer heb je, de collages zijn zo tof! (:

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die zijn ook echt inspiratie vol :D gewoon uit magazines geknipt!

      Verwijderen
  3. Wow, wat een ontzettend gave schoenen heb je!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)