zaterdag 8 februari 2014

Wishlist #2 | What's in my H&M basket?



Ik kijk bijna dagelijks op de H&M app of er weer nieuwe dingetjes zijn of leuke sale artikelen en die plaats ik dan in m'n mandje. Vandaag laat ik zien wat toch al een tijdje in dat mandje zit!
Kijk snel verder voor alle info & prijzen! :)

Dit hoedje zit echt al een hele tijd in m'n mandje. Ik twijfel een beetje, omdat ik niet weet hoe hoedjes bij me staan en of ik het hoofd ervoor heb. Ik denk dat ik hem toch ga kopen over een tijdje.. 
€9,95

Ik kan maar niet genoeg krijgen van croptops! Het is superfijn ze te combineren met skaterrokjes, die ik toch een paar keer per week draag! Ik heb deze print al in rokjes vorm en vind de top ook erg leuk.
€9,95

Aaah ik vind de kleur zó gaaf! Ik ben alleen niet zo heel zeker over het model. Misschien omdat ik nog niet zo bekent ben met dit model. Het is iets aparter dan de alledaagse tas, wat het ook weer erugg leuk maakt! 
€19,95

Dit is nou echt een toffe muts. Hij is zwart, wat dan weer vrij neutraal is maar de regenboogjes maken het helemaal af! Ik zie mezelf deze zeker weten dragen!
€7,95


Ook deze legging vind ik tof! Eerst zag ik de blauwe en toen deze. Ik heb 1 grijze legging (een beetje dark wash) en die vind ik toch heel leuk, ondanks dat ik erg weinig grijs draag. De details op de knieën en bovenbenen maken hem net wat interessanter! 
€14,95

Aaah, wat zijn deze schattig! Die franjes maken ze erg vrolijk. Ik ben alleen niet zo gek op de kleur. Ze hadden iets donkerder mogen zijn. De eerste keer dat ik ze zag was in een 'outfit' foto in de H&M catalogus die van de week op de mat viel, ze stonden haar erg leuk! Helaas zijn ze best prijzig en ik heb het er in dit geval niet voor over.
€59,95

Ook deze blouse vind ik leuk, natuurlijk vanwege het printje! (We all know i love prints) En blousjes zijn naar mijn mening nooit verkeerd!
€14,95

 Normaal gezien houd ik niet van paars maar deze spreekt me wel aan. (waarschijnlijk vanwege het printje..) Ook het model is mooi voor elk soort figuur!
€19,95

Helaas mag ik deze komende maand en de maand erna niet meer shoppen dus zal het mandje vol blijven.. Dit is omdat ik voor iets heel leuks aan het sparen ben. Hierover vertel ik binnenkort :)

Wat staat er boven aan jou wishlist van H&M?

14 opmerkingen:

  1. Ohh hele leuke items! Heb toevallig gisteren even goed mijn slag geslagen bij de H&M :)

    Xx Alex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke items! Die croptop heb ik ook :) en natuurlijk mag je de bloggers tag overnemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah super leuke tag, de tas en de croptop zijn duidelijk mijn favo items. Heel leuk om te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your blog
    followed
    http://minimaysi.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke wishlist! Fan van de crop top ! ((:

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)