dinsdag 11 februari 2014

Valentijns outfit ideeën!

Over een paar dagen is het dan zover, valentijnsdag! Vandaag laat ik een paar leuke outfit ideeën zien met foto's die ik gevonden heb op Lookbook

Eigenlijk kun je makkelijk een outfit samenstellen voor Valentijnsdag. Je ziet dat veel mensen iets roods of roze aandoen. Ook kun je het gewoon simpel houden door een zwart jurkje aan te doen en er leuke details aan toe te voegen zoals mooie schoenen of een prachtige (statement) ketting. Blousjes met hartjes op kusjes print is altijd goed natuurlijk, aangezien het om de liefde gaat op valentijn. 

Zelf ga ik niks speciaals doen komende vrijdag aangezien ik geen valentijn heb. Wat me eigenlijk helemaal niks uitmaakt! :) Ik heb een leuke outfit gepland waar ik hopelijk nog foto's van kan maken! 


Heb jij een valentijn en/of ga je wat leuks doen?
Liefs Rhoda.

14 opmerkingen:

  1. So beautiful outfits. ;-)
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind dat gestippelde jurkje met rode hoedje een super leuke combinatie!! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfits! <3
    Ik ga gezellig met vriendinnen naar een Valentijnsgala, dus dat wordt vast leuk,
    Toffe blog heb je trouwens, ik volg je nu!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awh leuk, veel plezier! dankjewel, ik volg jou al haha :)

      Verwijderen
  4. Haha wat een leuke collages heb je ervan gemaakt! Hele toffe outfits. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele leuke outfits! Vooral rood, typisch iets voor valentijn :)
    Ik heb wel een vriend maar zie hem niet eens die dag haha! Ik vind dat je elke maand sowiso wat leuks met elkaar moet doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaa, is ook zo! Valentijn is ook een beetje vaag, alsof je dan ineens moet laten zien hoeveel je van elkaar houdt. Dat doe je volgens mij al elke dag haha :)

      Verwijderen
  6. Ik ga zelf misschien een rood detail dragen, maar voor de rest niet echt iets speciaals. Bovendien zijn mijn vriend en ik 30 maart 4 jaar samen en dat vinden we veel specialer om te vieren dan Valentijnsdag ;)

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wauw, wat speciaal idd! Snap ik haha, veel plezier!
      Liefs

      Verwijderen
  7. wat leuk ! ik heb een grote kaart gekocht en een verkade chocolade reep naar hem opgestuurd met foto en een tekst erop! was onder de tien euro! liefs www.rachelkromdijk.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke outfits en tips, je hebt de foto`s erg leuk bewerkt!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)