donderdag 20 februari 2014

Shopping | HEMA aankoopjes.


Vandaag laat ik jullie zien wat ik afgelopen weekend kocht bij de HEMA, ze hadden de sticker actie en die kans greep ik natuurlijk! Eigenlijk ging ik niks kopen deze maand vanwege dat ik aan het sparen ben, maar dit zijn sowieso dingen die geschikt zijn voor de iPad! :D (ik ben erg goed in het verzinnen van een excuus..) En aangezien m'n Apple oortjes het aan het begeven zijn wilde ik ook is een koptelefoon uitproberen en koos voor deze. Kijk je mee?

Wat vinden jullie trouwens van m'n nieuwe lay-out? :D

De koptelefoon was origineel €24,95 maar ik nam hem mee voor €19,96

Dus de koptelefoon was de aanleiding dat ik naar de HEMA ging om een toch best een goede deal te scoren. Ik vond 20% korting toch best fijn. Nu terug naar de koptelefoon. Hij zat mooi verpakt in een doosje waarin twee kabeltjes zitten en een gebruiksaanwijzing. Eén kabel voor het opladen en één voor het beluisteren met snoertje. Want deze koptelefoon in draadloos (met Bluetooth), super handig dus! Ik heb hem nu een weekje en ben er over het algemeen tevreden mee. Wel zijn er twee min puntjes; als ik aan het fietsen ben en m'n mobiel zit in m'n jaszak, stoort hij af en toe. En hij zit aardig strak, dus na een uur krijg ik toch wel een beetje hoofdpijn.. Er zitten verschillende knopjes op: Aan en uit knop, bel knop (gesprek aannemen), een knop voor naar het vorige liedje te gaan, een pauze/play knop en een knop om naar het volgende liedje te gaan. Toch ben ik blij met de aankoop van deze koptelefoon en hij is waarde voor z'n geld. 

De tablet/iPad hoes was origineel €8,95 en ik nam hem mee voor €7,16
Aangezien er bij de elektronica ook spulletjes voor iPads en tablets liggen, kon ik het natuurlijk niet laten om even rond te neuzen :) Ik wil m'n iPad goed gaan beschermen en daarom kocht ik dit hoesje! Deze wil ik vooral gaan gebruiken voor als ik onderweg ben. Nu heb ik al een soort gelijk hoesje besteld op Ebay maar die is een stuk dunner! En roze is natuurlijk een lekker vrolijk kleurtje en de kwaliteit van deze tablet hoes is heel goed!  

De originele prijs was €3,95 en ik nam hem mee voor zo'n €3,36
 Als laatste kocht ik een screen protector, niet zo heel bijzonder maar wel belangrijk! Wat erin zit is dus een schoonmaakdoekje een beschermlaagje en een kaartje om de bubbeltjes mee weg te halen (ik ben erg benieuwd of dit daadwerkelijk werkt).


Heb jij ook wat leuke dingetjes kunnen scoren met de actie stickers?

5 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)