vrijdag 28 februari 2014

Outfits van februari!

klik op de nummers om naar de outfits te gaan!
1 | 2 | 3 | 4

5 | 6 | 7 | 8

Vandaag is het de laatste dag van de maand en dan bekijk ik m'n outfits in een overzichtje! Zoals ik vertelde in mijn artikel van m'n januari outfits wilde ik er meer gaan posten en dit is gelukt! Hier ben ik blij om en ik ben ook blij dat het zonnetje af en toe is wilde doorbreken zodat ik foto's kon maken!
Ik heb deze maand veel rokjes gedragen zo te zien! Natuurlijk heb ik meer kleren aangehad dan op deze foto's maar ik droeg voornamelijk jurkjes of een rokje, lekker girly.

Wat is jou favoriet? 

5 opmerkingen:

  1. Ik vind 4 en 7 toch het leukste! En Je ik zit zelf nu in het 3e jaar fotografie :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. wat leuk, dan kom ik je vast nog wel tegen als ik ben toegelaten :D

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)