donderdag 27 februari 2014

Outfit #19 | Bold prints (op naar Rotterdam!)



Yay, eindelijk is het zover! Vandaag ga ik naar Rotterdam, naar het Grafisch Lyceum voor m'n toelatingsopdracht. Ik heb er ONWIJS veel zin in en ben heel benieuwd. Ik moet een AMN test gaan maken, een basis test die iedereen moet doen. Ook moet ik m'n thuis opdrachten inleveren, waar jullie al een klein deel van gezien hebben.
Ik moet er om half zes zijn en het duurt 180 minuten. Ik pak de trein van 15'00 u zodat ik er lekker op tijd ben! Ik ben er dan wel wat te vroeg, maar dan kan ik alles op 't gemakje doen en nog is goed rondkijken. Ik ga waarschijnlijk ploggen (een vlog in foto's)! :D Dus die foto's kunnen jullie in de komende dagen verwachten!

Nu over de outfit die ik aanheb, aangezien dit een outfit post is. Ik ben echt gek op deze outfit en had hem al een hele poos in m'n hoofd! De discopants zijn lekker opvallend en ik ben gek op printjes zoals jullie weten, dus de blouse en schoenen zijn lekker gek. Ik houd eigenlijk wel van opvallend! :)



Blouse H&M | Cardigan C&A | Discoleggings New Look | Shoes Scarpas 






Houden jullie ook zo van printjes? :)

14 opmerkingen:

  1. Toffe outfit zeg! Die schoenen in combinatie met de rest is echt leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Your Blog is amazing you might have to translate this message take a look at mine! http://felicityandkate.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel veel plezier/succes vandaag. :) Hele toffe outfit draag je!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe outfit..ik vind je broek en gympen onwijs leuk! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie blouse! Erg leuke outfit en leuk printje op de schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik vind je blouse leuk maar ook je schoenen zijn heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)