maandag 24 februari 2014

Outfit #18 | Houthakkers blousje



Hii :)

Het is vandaag maandag, ik vind maandag persoonlijk niet zo'n top dag. Ik moet om 6 uur m'n bedje uit en dat valt na het weekend toch altijd zwaar tegen.. Maaarrr dat weerhoud me er natuurlijk niet van deze blogpost gewoon te typen!

Deze outfit droeg ik dit weekend. Het blousje wat ik aan heb kreeg ik van een vriendin, waar ik super blij mee ben! Ik was een paar maanden geleden op zoek naar zo'n soort blousje maar kon nooit de perfecte vinden of vond ze te duur. Dit kwam perféct uit dus. Ik heb al een heleboel outfit ideeën met dit blousje en dit is de eerste. Een best comfortabele outfit. Dit rokje heb ik gescoord bij de H&M afgelopen december (voor een ge-wel-dige prijs) maar ik had hem nog maar één keer aangehad, wat natuurlijk erg zonde is. Voor de rest heb ik m'n Primark boots weer is aan. Sinds ik ze gekocht heb in augustus heb ik ze misschien 6 keer aangehad, beetje een miskoop.. Maar ik vind het zonde ze weg te gooien en ze zijn ook leuk voor de afwisseling!

Laat die nieuwe week maar komen, ik ben er klaar voor! Ik heb onwijjssss veel zin in komende donderdag, dan ga ik namelijk naar 't Grafisch Lyceum in Rotterdam voor m'n toelating (later meer hierover).

Blouse C&A | Skirt H&M | Necklace & shoes Primark



10 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)