vrijdag 21 februari 2014

Outfit #17 | Cat dress


Hey!

Vandaag draag ik m'n skater jurkje met een katje erop. Ik ben echt onwijs gek op dit jurkje! Deze was vrij lang te koop bij de H&M en elke keer als ik hem zag dacht ik 'die moet ik hebben..'. En ik heb hem na dit zo'n 7 x gedacht te hebben toch echt gekocht. Maar twee dagen later was hij in de sale, dat heb ik weer! Voor de rest draag ik wat simpele accesoires, wat af en toe ook is fijn is. En natuurlijk m'n vertrouwde Docs die perfect zijn in de wat koudere en nattere dagen. :) Ik weet trouwens niet meer zeker waar ik m'n spijkerjasje gekocht heb. Ik heb deze anderhalf jaar terug in Arnhem gekocht maar kan me de winkel niet meer herinneren. Op het labeltje staat in ieder geval Toxik, dus misschien heb je daar wat aan! 

BIJNA WEEKEND, WOOHOO!
Liefs Rhoda :)


Dress H&M | Jacket Toxik | Necklace Bershka | Rings Miniinthebox | Shoes Dr. Martens




8 opmerkingen:

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)