dinsdag 18 februari 2014

Outfit #16 | Grey leggings with detail


 Haaaaii, vandaag heb ik weer een nieuwe outfit post voor jullie.
Wauw, wat is het weer af en toe ge-wel-dig! Toen ik deze foto's maakte was het 12 (!!) graden, terwijl het een jaar geleden zo'n -2 graden was. Ik vind het helemaal niet erg en krijg echt een lente gevoel!

Weten jullie nog dat in mijn Wishlish artikel vertelde over de grijze H&M leggings? Ik kwam zowat dezelfde leggings tegen bij de C&A! Ik was natuurlijk dolblij en aangezien ik nog een bon had die we bij kerst gekregen hadden moest ik er maar zo'n 60 cent aan betalen, wow! Ik vind dat de grijze kleur en m'n bordeaux rode Docs leuk bij elkaar staan. Voor de rest hield ik het simpel met een zwarte blouse, die al details had dus vandaar dat ik er geen siraden bij draag.

Fijne dinsdag! Liefs Rhoda.

Blouse Coolcat | Leggings C&A | Sunglasses Ebay | Shoes Dr. Martens

Vandaag werk ik aan m'n toelatingsopdracht & wat doen jullie? :)

13 opmerkingen:

  1. Wow dat is echt weinig wat je er voor hebt betaald haha, hij is echt heel tof! :) Leuke outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. So cute!
    I love it!! I really like your blog!
    You’ve got a new follower on Bloglovin! Hope you'll follow me back! ♥

    xx
    Nathalie

    http://www.nathalie-kemna.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this post, the pictures are amazing!
    You've got a new follower on Bloglovin.

    Have a wonderful day.

    xoxo
    Kelly

    http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave legging, heel stoer in combinatie met je docs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke outfit, ik ben echt verliefd op je zonnebril!
    Je hebt echt een hele leuke blog, ga zo door.
    Ik volg je nu op Bloglovin
    x Noelle

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)