vrijdag 14 februari 2014

Outfit #15 + outfit video! | Happy Valentine!




Hey allemaal,
Vandaag heb ik weer een outfit post voor jullie! En aangezien het vandaag valentijn is dacht ik dat het leuk was om er ook gelijk mijn eerste outfit video mee te maken! Ik ben heel blij dat het lekker weer was toen ik dit opnam, echt geluk!

Kijk snel verder voor
de video & outfit foto's!


Fijne valentijn! 

Liefs Rhoda.




Ik vind het altijd leuk om mijn outfit aan te passen aan een bepaalde gelegenheid! Ik heb dus nu eindelijk een gelegenheid om m'n hartjes peplumtop aan te doen die ik een paar weken geleden kocht! Ik vind dat peplum echt wat feestelijker staat, dus ik zou het niet op een doordeweekse dag dragen. Hij is perfect voor Valentijn, obviously want er staan hartjes op!


Ik vind dat peplum mooi staat bij elk figuur! Het geeft mij net iets meer 'rondingen', wat geen kwaad kan natuurlijk! (Ik draag deze schoenen vandaag niet trouwens, ik ben gegaan voor m'n rode Dr. Martens omdat ik een vrij lange schooldag heb en veel moet lopen. En aangezien deze schoenen niet zo lekker zitten ging ik voor comfort..  Maar voor de outfit vond ik deze er een stuk mooier uitzien!) 

Peplum top New Look | Skirt H&M | Wedges unknown | Necklace Primark




Faux fur coat | New Look

Wat draag jij vandaag?

32 opmerkingen:

  1. Oeeeh wat een prachtige outfit, echt super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettend toffe outfit, heel leuk aangepast aan Valentijnsdag met die hartjestop. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superschattige top! Leuk dat je er de rode hakken bij aan trok.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje, ja vond het wel toepasselijk voor V'day :D

      Verwijderen
  4. Super leuker outfit!! happy Valentine! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo`n leuke outfit, je top en ketting zijn prachtig!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful look, this red boots are amazing. *__*
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind die top echt heel erg leuk en zo leuk gecombineerd met die ketting ook! Een hele leuke valentijns outfit!

    Liefs,
    Madelon

    www.so-mad.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Reacties
    1. heel tof dat je reageert op een van m'n posts! Jou blog is echt één van m'n favorieten :)

      Verwijderen
  9. Oh my god je jas is echt geweldig <3 Leuk dat het zo in een video is gedaan, is toch iets dynamischer dan alleen foto's! Ik hoop dat je een fijne Valentijnsdag hebt gehad!

    Liefs, Sara.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaaa ik ben er ook helemaal gek op! dankjewel :)
      Een dag net als alle anderen, maar dat geeft niks haha!
      Liefs :)

      Verwijderen
  10. Parchtige outfit, verliefd op deze look x x www.sistersandsisters.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. staat je prachtig!
    de rode laarzen maken het helemaal af! super!


    www.linlicious-style.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :)
      Ja net even wat kleur toevoeging toch!
      Liefs

      Verwijderen
  12. Hele leuke outfit voor valentijn! Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een superleuke outfit, staat je goed.! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je top is heel leuk! Ik vind de heels ook echt een eyecatcher!

    xo

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)