dinsdag 11 februari 2014

Outfit #14 | In love with velvet


Vandaag draag ik m'n geliefde velvet rokje, kijk snel verder! :)




Brr, wat heb ik toch een hekel aan regen.. Af en toe stopt met voor een half uurtje met regenen, waarin in snel naar buiten ren om toch outfit foto's te maken. Jammer genoeg is het licht dan niet bepaald geweldig. Maargoed, genoeg gemekkerd..

Ik draag voor het eerst m'n velvet rokje! Deze kocht ik iets meer dan een maand geleden op Ebay. Hij zit heerlijk een ik vind hem echt prachtig, vooral omdat fluweel er zo chique uitziet! Ook draag ik m'n nieuwe ketting van de Primark die ik er leuk bij vind passen :)
Fijne dinsdag!  


Croptop, Necklace Primark | Skirt Ebay | Vest New Yorker | Shoes fake allstars 





16 opmerkingen:

  1. Aaah prachtige outfit! Dat rokje heb ik ook haha, moet hem alleen nog aandoen oeps! :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! Leuk :)
      Bij mij heeft hij ook ruim een maand in m'n kast gehangen..

      Verwijderen
  2. Ontzettend mooie outfit! Ik wil ook graag een velvet rokje of jurkje, vind het echt tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel :) is het ook! op ebay kan je leuke deals vinden, veel goedkoper dan in normale winkels!

      Verwijderen
  3. waauw staat je supertof! Hele gave outfit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super gave outfit! Hele mooie rok! <3

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke outfit, dat velvet rokje is zo mooi! Ik hou ook echt van die kleur :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)