donderdag 6 februari 2014

outfit #13 | Tartan croptop


Hoi allemaal! 
Vandaag heb ik weer een nieuwe outfit voor jullie. Nooit had ik gedacht dat ik de ruitjes/tartan trend leuk zou vinden. Ik vond het altijd wat tuttig staan, maar wat ben ik blij dat ik deze croptop gekocht heb in de Primark afgelopen weekend! Ik had op deze dag maar 2 uurtjes les dus kon ik makkelijk m'n wedges aan die ik ooit in Arnhem gekocht heb. Ze lopen niet heerlijk, vanwege dat ze zo spotgoedkoop waren. In de rest van de outfit heb ik het vrij rustig gehouden, want eigenlijk wilde ik de nadruk leggen op de top! Wel heb ik nog wat rode lippenstift opgedaan, deze is van Catrice. (ik had trouwens nog een simpel zwart vestje aan om mezelf warm te houden) En wat was het lekker weer deze week.. Geen wind en toch nog best 'warm', mij hoorde je niet klagen!

Vandaag krijg ik m'n thuisopdracht van het Grafisch Lyceum. Ik heb zin om eraan te gaan werken! Morgen komt hier waarschijnlijk een artikel over. Fijne donderdag! Liefs, Rhoda.


Croptop Primark | Skirt Stradivarius | Wedges unknown


Wat vinden jullie van tartan? xx

8 opmerkingen:

  1. Leuke outfit. Ik heb je een berichtje gestuurd via Instagram. Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit! Ik ben zelf vooral fan van tartan met een donkergroene en donkerblauwe kleur :-)

    ♥ Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje! Ja, dat vind ik inderdaad ook leuk nu je het zegt, is op zoek naar een leuk item.. :)

      Verwijderen
  3. Hele leuke outfit! Love it!

    Liefs

    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nice outfit, ik vind ''tartan'' sowieso een erg mooie print! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel! ja ik ook maar daar dacht ik zo'n 2 maanden terug heel anders over haha, heel gek..

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)