woensdag 12 februari 2014

Shopping | Ebay Camera lens mok.



Ik was heel blij toen dit pakje van Ebay was afgeleverd afgelopen week! Het is een mok in de vorm van een lens, hoe origineel?! De eerste keer dat ik zo'n soort mok zag, was op de blog van Jill. Ook zag hem op een website voor zo'n €30,- en dat vond ik toch net iets wat te duur.. Dus ging ik lekker zoeken op Ebay en ik had eigenlijk snel deze mok gevonden voor maar €6,11! Hij is van de verkoper: minijackshop2013.

Weten wat ik ervan vind en meer foto's zien? Kijk snel verder!



Ik heb de mok ondertussen een paar keer gebruikt en ben er zeker tevreden mee! Zoals op Ebay vermeld stond, kon je er warme dranken in drinken en gelukkig klopt dit! Ik ben wel een beetje bang dat als ik hem vaak afwas dat de kleur gaat vervagen dus ik ga hem niet super veel gebruiken en na thee drinken gewoon afspoelen met water. In het begin ging de dop er wat stroef af maar na wat proberen ging dat gelukkig een stuk beter!

Ik ben erg blij dat ik hem gekocht heb voor zo'n tof prijsje en raad hem zeker aan. :)



Misschien een leuke cadeau tip voor iemand die van fotografie houdt? :)

13 opmerkingen:

  1. Ik had hem al een keer voorbij zien komen..vind hem nog steeds geweldig leuk!! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aah die is echt supertof! Lijkt me echt gek om iemand opeens uit een 'lens' te zien drinken haha. xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha inderdaad, zo van; DRINKT ZIJ NOU UIT EEN CAMERA LENS?!

      Verwijderen
  3. wauw haha ik dacht wat een mooie lens maar het is een kop hoe leuk verzonnen!!
    ik ben ook echt verliefd op ebay! liefs, je hebt een erg leuke blog ik ga je volgen op een aantal social media!
    en je bent 17 ik dacht 20! haha liefs! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja, ze komen met de leukste dingen :)
      Leuk om te horen, maakt me blij! Haha, dankjewel :D x

      Verwijderen
  4. Hihi echt heel grappig! Misschien ga ik dit ook wel halen! ZO leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuk, en zo goedkoop! Die bij de urban outfitters is 30 euro. En handig dat er een dop op zit.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja he! Ik vind de UO sowieso een beetje overprised maar je kunt er zúlke leuke dingetjes vinden!

      Verwijderen
  6. Super leuk zo'n mok! En deze prijs is inderdaad stukken beter dan die van UO. (:

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)