zondag 16 februari 2014

Mobile diary | een hoop eten, leuke aankoopjes & aparte selfies


Hee allemaal! 
Vandaag laat ik jullie een stukje zien uit mijn leven, door middel van foto's die ik heb gemaakt met m'n iPhone! Ik vind het altijd heel leuk om dit soort dingen op andere blogs te zien. En aangezien we net de helft van februari voorbij zijn, leek me dit de perfecte gelegenheid.
Kijk je mee?  :)


Deze (nep) Timbs scoorde ik in Rotterdam! |  Een regenboog op m'n wang! :) | Mini stukje van mama's appeltaart
Nog even een banaantje voor het fitnessen | Brainstormen voor m'n toelating | Mooie lucht onderweg naar school

Dagje niksen, heerlijk! | Aankoopjes bij de HEMA (komt nog een artikel over) | 100 abonnees op Youtube, dankjulliewel!

Het coolste keukenschort ooit! | Koken bij verzorging: Pesto wraps & uientaart | Vriendinnen die foto's van je maken terwijl je aan het eten bent

Vinden jullie het leuk als ik dit twee keer in de maand doe, zo'n 'Mobile diary'? :)

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)