woensdag 26 februari 2014

Mijn favoriete blogger & youtubers #2



Wat is het toch heerlijk om elke dag weer nieuwe posts of filmpjes te bekijken van mijn favoriete bloggers en youtubers! Ik kan me er echt de hele dag mee bezig houden! Ook is het natuurlijk leuk om nieuwe blogs te ontdekken dus vandaag laat ik jullie één van mijn favoriete bloggers en één van mijn favoriete youtubers zien!
Kijk snel verder!



Ik heb de blog van Juule Kay gekozen: a pretty pass
Juule is een meisje wat geboren is in Duitsland maar zich nu bevind in Vienna. Ik ben altijd heel erg onder de indruk van haar outfit posts! Als zijn ze de laatste tijd wat kleurloos, maar als je ver genoeg door scrolt vind je echt hele toffe! Ook blogt ze over dagelijkse dingen en af en toe zijn er ook reis foto's te vinden op haar blog. Zeker een aanrader :)

vrolijke printjes!
WANT WANT WANT!


Als youtuber kies ik Megan's kanaal: wonderfuly0u

Ze is een leuke meid (vrouw..?) die filmpjes maakt over fashion en beauty. Af en toe vlogt ze ook. Megan woont in Groot-Brittannië (Primark shoplogs, wieeehoeee). Ze is ook weer lekker haarzelf en daar houd ik van! Ze post elke week of meerdere keren een video, wat ook altijd fijn is natuurlijk. Voor de rest heb ik er weinig over te zeggen, kijk zelf maar :)






Welke blogger of youtuber moet ik ook zeker gaan volgen volgens jou? :)

5 opmerkingen:

  1. Deze kende ik allemaal nog niet, maar ze zien er leuk uit! Ik volg zelf niet zo heel veel youtubers. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kende ze nog niet! Ben gelijk even gaan kijken naar A Pretty Pass!

    Love,

    Rowan


    Personal Style Blog WWW.REDREIDINGHOOD.COM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De blog van Juule Kay is zo ontzettend leuk! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)