zaterdag 15 februari 2014

Mijn favoriete blogger & youtubers #1



Wat is het toch heerlijk om elke dag weer nieuwe posts of filmpjes te bekijken van mijn favoriete bloggers en youtubers! Ik kan me er echt de hele dag mee bezig houden! Ook is het natuurlijk leuk om nieuwe blogs te ontdekken dus vandaag laat ik jullie één van mijn favoriete bloggers en één van mijn favoriete youtubers zien!






Als favoriete blog heb ik de blog van Laura gekozen: mixtfashion.
Ze is 22 en komt uit Nederland. Ze blogt over mode, kunst, dagelijkse dingen en een beetje over beauty. Ook heeft ze twee 'gast bloggers' zoals ze die dan noemt, deze twee meiden posten ook af en toe wat.

Vooral ik ben gek op haar outfit posts! Ik heb haar hele blog afgekeken omdat ik er maar geen genoeg van kon krijgen.. Ze draagt outfits die ik zeker ook aan zou doen. Ze is dus een inspiratie voor me! Ook haar foto's zijn altijd prachtig en interessant. Zeker een aanrader!






Als favoriete youtuber heb ik Arden Rose gekozen.
Ze plaatst vooral filmpjes over fashion en lifestyle. Ik vind haar zo leuk omdat ze zo zichzelf is! Ze is af en toe lekker gek en daar houd ik wel van. Af en toe maakt ze lookbooks of styling video's of doet ze een tag met iemand! Check her out:






Weet jij nog een blog of youtuber die ik écht moet volgen? Tell me! :)

8 opmerkingen:

  1. Laura heeft inderdaad een super gave stijl! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof!
    Ik kijk de laatstje tijd vooral vlogs haha! Mijn favoriete vloggers zijn:
    macbarbie07, stilababe09, teske, zoella en sprinkeofchatter :)

    liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die vind ik ook erg leuk! Alleen nu macbarbie07 zo 'populair' begint te worden en haar eigen kleding merk heeft enzo vind ik haar minder leuk. Vroeger was ze leuker (naar mijn idee dan toch)
      Liefs :)

      Verwijderen
  3. De bovenste blogger ken ik nog niet, ik ga eens een kijkje nemen op haar blog! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke blogs! Ik ga die tweede zo meteen eens bekijken! Wat heb je een leuke blog! Ik ben je meteen gaan volgen via bloglovin! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik volg ook beide meiden!! Echt een leuke stijl hebben ze :)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)