zaterdag 22 februari 2014

Life update #6 | Druk met toelating, foto's maken, bewerken en afdrukken!



Heey allemaal :)

Normaal gezien zorg ik altijd dat er in de morgen een artikel online staat maar dat lukt vandaag niet zo goed aangezien ik een lekker druk dagje had en niks van te voren geschreven had. Ik wilde toch nog een beetje uitslapen dus zette mijn wekker op 10 uur, ging toen outfit foto's maken en heb deze middag goed besteed! Maar vandaag dus weer even een artikeltje over m'n toelating!
Als je niet weet waar ik het over heb: bekijk even deze artikelen! :)

De laatste keer dat ik hierover schreef was alweer anderhalve week geleden. Toen was ik nog druk aan het brainstormen en was er eigenlijk nog niks uitgevoerd, wat ik deze week zeker gedaan heb! Ik ben namelijk klaar met m'n opdrachten, maar niet zonder stress jammer genoeg. Op een of andere manier was ik er gestrest over (dit is dus niks voor mij, want ik heb namelijk NOOIT stres..) en wist ik niet zeker of ik het allemaal op tijd af zou krijgen. Ook kwam ik erachter dat ik de eerste week nadat ik m'n toelating binnengekregen had veel meer had kunnen doen, dus ik was een beetje pissig op mezelf.
in de studio!
Afgelopen zondag zijn we bezig geweest met de tweede opdracht, m'n zelfportret! Hier ben ik zó blij mee! Op de foto hierboven kan je het al zien, ik zal de volledige foto's komende week in een artikel plaatsen zodat jullie ze kunnen zien! :D
Dinsdag ben ik gelijk aan de slag gegaan met opdracht één, het verhaal in 6 foto's. Ik ben erg blij met het resultaat en heb ook zeker plezier gehad om de foto's te maken! Gelukkig waren ze allemaal gelukt, dus hoefde ik het niet nog is te gaan doen!

Donderdag ben ik naar Verschoore (een fotowinkel) geweest om de foto's in het klein af te laten drukken, om even een indruk te krijgen hoe de foto's er uit zouden zien. Dit viel heel erg tegen, eigenlijk vind ik het ook zeker niet kunnen dat een foto winkel zulke slechte foto afdrukken maakt! Ik ging natuurlijk op zoek naar een betere optie. Op internet zit natuurlijk de verzending er nog bij en het zou niet helemaal zeker zijn of ik de foto's dus wel op tijd binnen zou krijgen. Daarom ging ik vandaag naar een fotograaf in de buurt die ook foto's afdrukt! Deze worden maandag afgeleverd, ik ben erruuugg benieuwd! :)

Morgen komt er trouwens weer een video online. Ik ga proberen elke week een video te maken, als je suggesties heb: Laat het weten! :)

Fijn weekend, 
Liefs Rhoda!

23 opmerkingen:

  1. Heel gaaf die zelfportret foto's! Fijn dat het allemaal best lekker gaat ondanks de stress. :) xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje. ik denk dat het gewoon even wennen is omdat het allemaal nieuw is, maar ik deed het uiteindelijk met veel plezier! :)

      Verwijderen
  2. Hele mooie foto's heb je gemaakt! Veel succes met je toelating :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! en super lieve foto's!
    vanilles-x.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een toffe foto's! Waarvoor ga je toelating doen? Ben heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Voor de opleiding AV-productie (wss met de richting fotografie) op het Grafisch Lyceum :)

      Verwijderen
  5. nice dress!
    do we follow?
    let me know + I'll follow you back
    kss
    new post: http://tupersonalshopperviajero.blogspot.com.es/2014/02/faux-leather-pants.html

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie foto's en leuk jurkje!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ooh wat leuk ga je naar het grafisch lyceum? Ik had namelijk ook die opdrachten :)

    xo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jaa :) Wat leuk zeg, ik neem aan dat jij er al zit dan? :D

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)