vrijdag 7 februari 2014

Life #4 | Toelatingsopdracht Grafisch Lyceum



Normaal gezien zit ik rond dit tijdstip op school, maar aangezien ik maar 2 uur les had (met 3 tussenuren) moest ik alleen naar het eerste uur komen! Ik was al om half 11 thuis, heerlijk.. Zoals ik in mijn artikel van gisteren vertelde zou ik wat vertellen over m'n toelatingsopdracht. Lees snel verder!



Gisterochtend toen mijn wekker me wakker maakte om 6 uur heb ik gelijk m'n laptop aangezet en naar de thuisopdracht gekeken! Het is wel wat zeg.. Ik heb er 3 weken voor, wat lang lijkt maar ik denk dat de tijd zal vliegen. En natuurlijk wil ik dat alles perfect is en ik op tijd klaar ben! Op de opendag had ik al wat rondgevraagd wat de toelatingsopdracht zou inhouden en ze vertelden me al wat dingen. Dus had ik natuurlijk al wat gebrainstormd! 

Ik krijg dus 2 opdrachten die ik moet doen en die zal ik even in het kort uitleggen:
Opdracht 1
Maak een verhaal in 6 foto's. Ik mag geen tekst gebruiken en er moet een onverwachte wending in zitten. 
Opdracht 2
Maak een letterlijk zelfportret van jezelf over hoe je jezelf ziet over 5 jaar. Dit mag één foto zijn of een serie foto's. 

Ik heb zeker al wat ideetjes maar die ga ik nog niet vertellen aangezien er misschien nog een hoop kan veranderen. Ik ga de mening vragen van andere mensen en kijken wat zij ervan vinden en het dan misschien nog aanpassen. 6 foto's is wel een lastig aantal, vanwege dat je het niet erg uitgebreid kan maken. 
Het zekerst ben ik over het idee wat ik voor opdracht 2 heb, ik ga een soort 'studio' samenstellen waar ik dan foto's aan het maken ben van een model. Ik ga het denk ik houden op 3 of 4 foto's (een serie dus). 

Zoiets bedoel ik! :)  |  bron

Voor de rest ga ik vandaag nog wat artikelen vooruit werken (aangezien ik het dus vrij druk ga krijgen met de toelatingsopdracht en toch dagelijks wil bloggen) en ik duim dat het nog even droog wordt zodat ik nog een outfit kan fotograferen! 

Fijn weekend! Liefs, Rhoda.

6 opmerkingen:

  1. Klinkt heel gaaf! Wel moeilijk dat het er maar 6 mogen zijn bij opdracht 1. Succes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, heb ook echt zin om eraan te werken! Ik hoop dat het lukt.. Dankjewel! :)

      Verwijderen
  2. Wonderful post...I like your blog.^^
    Maybe follow each other on bloglovin?
    Let me know follow you then back.
    Lovely greets Nessa

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. i like your blog as well and i follow you already! :)

      Verwijderen
  3. Thank you so much for the follow.
    Follow you back on bloglovin.
    Btw,I'm also on Instagram,maybe you like my account?
    Lovely greets from germany ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)