zondag 16 februari 2014

De perfecte Dr. Martens



Een paar dagen geleden kreeg ik een mailtje dat de lente collectie online stond op Sarenza.nl. En toen zag ik ze, de Dr. Martens waar ik maanden naar op zoek was! Maar aangezien ik iets meer dan één maand geleden m'n bordeaux rode Docs gekocht heb, moet ik ze laten liggen.. Het zou een beetje bizar zijn om in twee maanden, twee paar Dr. Martens schoenen aan te schaffen (al zou ik het maar al te graag doen hahah..). Ik heb met mezelf afgesproken dat ik eind dit jaar - volgende winter dus - weer een nieuw paar Docs aan mag schaffen. Wie weet zijn ze dan ook ietsje goedkoper.
Ik ben het er volkomen mee eens dat het een duur merk is, maar je krijgt echt waarde voor je geld en ze gaan heel wat jaren mee! Ik zie mezelf deze schoenen met zoveel dingen dragen en stipjes zijn gewoon altijd leuk en vrolijk. :)

Dit is het model 'Chay' en ze kosten €160,- (op Asos €152,79)
Je vind ze hier & hier

Hebben jullie het ook wel is gehad dat je het perfecte paar schoenen vindt, maar net nieuwe gekocht heb?

4 opmerkingen:

  1. Ooh ze zijn echt heel gaaf zeg! En docs zijn zeker de investering waard, daar heb ik het geld wel voor over. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, die zijn echt geweldig! Ik wil graag van de lage docs hebben, die staan hoog boven aan mijn wishlist! :) xx

    BeantwoordenVerwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)