vrijdag 31 januari 2014

Outfits January


Dit zijn de fotografeerde outfits van januari :) De linker outfit heb ik niet genoemd in een 'outfit' post vanwege dat het een outfit was uit een lookbook! Ik heb deze maand niet zo heel veel outfit foto's gemaakt als ik wilde. Ik ga komende maand vaker foto's proberen maken als het licht een beetje meezit! Zoals je kunt zien heb ik gek op printjes! Het komt (bijna) nooit voor dat ik het huis verlaat zonder een printje..


Welke outfit is jou favoriet? (ik ben gek op de eerste!)
Liefs, Rhoda.

2 opmerkingen:

  1. heei! je hebt echt een heel erg leuke blog. ga zo door! :D

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. awh super lief, dankjewel! :)
      vanaf maandag is het www.fashiographyy.blogspot.nl ! x

      Verwijderen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)