woensdag 29 januari 2014

outfit #11 | Disco pants



Hey :)

vandaag laat ik weer is een outfit zien! Jammer genoeg was het licht niet bepaald geweldig, maar we moeten het ermee doen.

Ik draag m'n haar eigenlijk nooit in een staart. Als het vettig is steek ik het altijd op in een knot maar een paar mensen zeiden dat dit leuk stond dus ik dacht 'laat ik is wat nieuws proberen'!

Vandaag droeg ik voor het eerst m'n disco pants van New Look. En wauw wat zitten die lekker! Op de fiets vond ik ze minder, omdat ze best dun zijn en ik 11 km moet fietsen (maar wie mooi wil zijn moet kou lijden toch?)

Dit is trouwens ook de m'n eerste outfit met m'n nieuwe Dr. Martens! Ze zijn nog wat stroef maar gaan steeds lekkerder zitten :)






Scarf  C&A |  Cardigan  C&A | Disco pants  New Look | Shoes  Dr. Martens





vinden jullie het ook al zo koud?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)