zaterdag 7 december 2013

outfit #6 | Polkadot and denim

Heee.

Het is al een tijdje geleden dat ik een outfit gepost heb! Dus ik dacht laat ik het weer eens doen :)

Ik ben vandaag naar de bioscoop geweest met een vriendin. Eindelijk naar The Hunger Games: Catching Fire! Ik vond het een mooie film, maar eigenlijk was het einde echt té open.. Natuurlijk is dat de reden dat mensen willen weten hoe het verder loopt en ook naar de volgende film gaan. Ik vond de eerste film dus ook mooier, er zat een betere verhaallijn in. Dat was een leuke middag!
Maar terug naar de outfit. Ik vond de temperatuur goed genoeg om nog is een wat dunnere panty aangetrokken. Om niet dood te gaan van de kou heb ik er mijn zwarte knee high sokken over aan! 
De combinatie van een croptop en een skaterskirt vind ik zo leuk :)




Croptop Primark |  Rokje H&M | Vest New Yorker | Sokken Action | Schoenen Dr. Martens

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)