zondag 1 december 2013

December..


deze foto maakte ik bij de fotografie cursus die ik volg! alle foto's zien? KLIK DAN HIER!


Het is alweer december! wat gaat dat snel..
Ik kan me nog goed herinneren dat we 2013 ingingen, alsof het nog maar 2 maanden geleden is! Ik vind persoonlijk dat het jaar voorbij gevlogen is.
December is altijd een hele leuke maand, ik ga dit jaar niks super bijzonders doen. Wel ga ik een paar dagen naar m'n familie in Amsterdam waar ik veel zin in heb! Maar op kerst zelf gaan we gewoon lekker thuis wat eten en cadeautjes openmaken. Op oudjaar ga ik waarschijnlijk uit met een hoop vriendinnen.

Een hoop om naar uit te kijken dus! :)  Morgen begint mijn stage week (maar 1 weekje), maar de bakkerij waar ik stage ga lopen, is op maandag gesloten dus ik heb lekker een dagje vrij! (ik ga een haul opnemen... yay!) Daarna nog 2 weken school en dan lekker VAKANTIE! Ik heb zin in deze maand!

Liefs, Rhoda.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)