maandag 4 november 2013

outfit #4 | knee high socks.








Heyhey!

Pfoeh, wat was het fris vandaag. Ik had ook voor het eerst m'n winter jas aan en heb er geen spijt van gehad! Het was dus ook aardig koud toen ik deze foto's maakte haha, maar dat heb ik er voor over :)

Dit zijn een paar items die ik in Barcelona gekocht heb! Deze croptop van de Stradivarius heeft lekker lange mouwen dus dat vind ik heerlijk! (aangezien ik altijd koude handen heb..)
De leuke skaterskirt is van de H&M en de hoge sokken zijn van de Action.

Toch merk ik, nu het herfst is, dat ik donkerdere kleuren kies. Ik ga nooit helemaal in het zwart dus vond dit nog wel te doen.


Hele outfit zien?!
Lees snel verder :)



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)