zaterdag 2 november 2013

outfit #3 | Leopard scarf.


Dress: H&M, Scarf: unknown, Tights & Boots: Primark
Heey!

Dit is een outfit die ik van de week droeg.

Het is een outfit die ik eigenlijk afgelopen jaar ontzettend veel
gedragen heb! Het jurkje wat ik aan heb is van de H&M en ik heb hem serieus al meer dan 2 jaar! (misschien wel 3 zelf omg...)
Ook heb ik hem in rood en grijs, kleuren die ik minder draag.
Het zijn zulke fijne jurkjes en het model is heel fijn!

Ik heb hem gecombineerd met een sjaal (geen idee waar die vandaan komt..) en laarsjes van de Primark!

Deze outfit is precies warm genoeg voor deze tijd van het jaar. Ik vind het nog niet zo heel erg koud, dus deze panty's gaan ook nog wel :)

Liefs, Rhoda.

Kijk snel verder voor alle foto's! 











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)