dinsdag 19 november 2013

New in | Coolcat & Catrice.




Ik heb afgelopen week wat dingetjes gekocht en die wil ik met jullie delen! Kijk snel verder voor de details en prijzen :)










Vorgie week gingen we met school naar Middelburg. We zouden eigenlijk een uur hebben om te winkelen maar dat werd uiteindelijk 25 minuten, dit vond ik echt jammer en baalde flink!

Toch heb ik 1 blousje kunnen scoren bij de Coolcat. Ik wilde al een hele tijd een blousje met luipaard print en deze heeft ook nog is super mooie details :)

Hij was in de sale voor maar €15,-





Ook ging ik even langs bij de Kruitvat en heb ik 2 nieuwe oogschaduwen gekocht! Met deze ben ik vooral bij! Het is een soort van fluele oogschaduw (hier moest ik aan denken haha...) Hij heeft een prachtige gouden kleur en ik ga hier zeker nog een makeup look mee maken!

Catrice Liquid Metal, in de kleur 030 We Are The Champagnes 
kost €3,99




Ook kocht ik dit Catrice Nude oogschaduw palletje. Eigenlijk super saai maar ik had dit nog niet en het is toch wel iets wat elk meisje dat van makeup houdt moet hebben! :)

Catrice Aboslute Nude Palette
kost €4,99



Liefs, Rhoda.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)