zaterdag 23 november 2013

life #2 | kamer inspiratie.





Heyhey.

Vandaag schrijf ik m'n 2de 'life' artikel. Ik ga t vandaag hebben over op kamers gaan. Wat nog veel te lang duurt voor mij.. Maar ik heb er onwijs veel zin in en ben af en toe al lekker op zoek. (wat nog helemaal niet kan want kamers voor in juli zijn nu nog niet te huur..)



Op het inrichten kan ik echt niet wachten! Bij de ikea kan je erg leuke dingetjes halen! Hier ga ik ook nog een artikel over schrijven, over de dingetjes die ik graag zou willen van de ikea, xenos enzovoort :)
Ook als ik zoek naar leuke inspiratie zie ik zulke leuke dingen. Of als ik rondsurf voor kamers die nu in Rotterdam te huur zijn. Natuurlijk is het alleen voor 'de show', dat ingerichte. Want uiteindelijk ga ik in een lege kamer en moet ik hem zelf inrichten, maar toch doet het heel wat met de kamer en ben ik veel geïnteresseerder!

Kijk snel verder als je meer wilt zien van de kamers die ik gevonden/bekeken heb!



Bron: www.kamernet.nl 




deze kamer is lekker licht en het uitzicht is amaaazing (:


veel ruimte, that's what i like..



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Lief dat je een reactie achter laat! Ik lees ze met veel plezier :)